برترین خبرهای ورزشی 28 جدی

برگزرای رقابت های انتخابی تکواندو برای مسابقات ایران رقابت های گزینشی تکواندو برای اشتراک در رقابت های دهه فجر و باشگاه های آسیایی در کابل برگزار شد.

در این رقابت ها بیش از 50 ورزشکار تیم ملی و مدال آوران فدراسیون تکواندو در 4 وزن المپیکی برای یک روز با یکدیگر رقابت کردند که در پایان 8 چهره برتر جواز حضور در رقابت های دهه فجر ایران و باشگاه های آسیا را به دست آوردند.
مسابقات دهه فجر و آسیا تا یک ماه دیگر در ایران برگزار می شود.


افتتاح ورزشگاه شهر پلخمری
ورزشگاه شهر پلخمری افتتاح شد.
این ورزشگاه در مساحتی به طول 8 جریب و با هزینه 130 هزار دالر از سوی بانک انکشافی آمریکا در این شهر ساخته شده است که گنجایش همزمان 5 هزار تماشاگر را نیز دارد.
رییس دفتر حمایت از شهرداری های شمال کشور گفت: این مکان ورزشی بنا به درخواست نوجوانان این ولایت و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی ساخته شده است.
محمد عثمان شیرزی معاون آمریت ورزشی بغلان نیز گفت: میزان علاقمندی جوانان به ورزش روز به روز بیشتر شده است که با ساخت چنین اماکن ورزشی می توان آنان را به اهداف شان نزدیک تر ساخت.


صعود 2 پله ای افغانستان در جدول رده بندی فیفا
در تازه ترین رده بندی فیفا افغانستان 2 پله صعود کرد.
افغانستان که در مکان 140 جهان قرار گرفته بود اکنون با 2 پله صعود در مکان 138جهان قرار گرفته است.
این در حالی است که در هفته گذشته افغانستان جایزه بازی جوانمردانه فیفا را به دست آورده است و در رده بندی جدید فیفا اسپانیا صدر نشین است و در آسیا ایران در جایگاه نخست قرار دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.