"مریم غنی زی" دختر اشرف غنی زی در کاواره های رقص نیویورک در حال نوشیدن الکل

افشای حقایقی از زندگی غربی دختر و پسر مسیحی اشرف غنی زی که خود را یکی از رقبای اصلی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان معرفی می کند، برای پدر دردسر ساز شدند.

به گزارش "افغان نیوز" به نقل از "سایت گران افغانستان"، اخیراً در شبکه اجتماعی فیس بوک عکسی از "مریم  غنی زی" دختر اشرف غنی زی منتشر شده است که البته با سانسور زیادی در رسانه های خبری نیز منعکس شده، که در یک کلوپ رقص امریکا در حال نوشیدن الکل است.
طبق گزارش منبع ذکر شده این عکس توسط یکی از دوست پسران مریم غنی زی، به نام لوران که اسپانیایی الأصل مقیم نیویورک می باشد،  منتشر شده است، که البته یکی از چندین عکس جنجالی مریم غنی زی با لباس متداول در دوران زندگیش در امریکا می باشد و نگارنده سایت مذکور تهدید کرده است که اگر اشرف غنی کوشش کند که باز هم با احساسات مردم غریب ما بازی کند، عکس های بیشتری متنشر خواهد شد.
در سایت دیگری به نام کوفی نیز این مطالب منتشر شده است و خانواده اشرف غنی زی را یک خانواده مسیحی معرفی کرده است که البته دور از باور نیز نمی باشد چرا که سایر فرزندان او نیز در امریکا بزرگ شده و تحصیل کرده اند و خلق و خوی غربی ها را به خود گرفته اند. طارق عبدالغنی زی، پسر اشرف غنی زی نیز متولد 1982 در آمریکا می باشد. مادراو (رولا )، لبنانی الاصل و مسیحی است. وی از قوم پشتون می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.