وزیر جنگ «اسرائیل»: عملیات نظامی در کرانه باختری را ادامه ‌می‌دهیم

وزیر جنگ «اسرائیل» گفت حتی اگر سه اسرائیلی ربوده شده‌، پیدا شوند و تا زمانیکه رژیم صهیونیستی احساس نکند عملیات نظامی‌اش در کرانه باختری تمام و کمال است، به آن ادامه خواهد داد.

 به نقل از پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعلام کرد حتی اگر سه اسرائیلی ربوده شده این رژیم نیز پیدا شوند عملیات ارتش در کرانه باختری ادامه پیدا می‌کند.

یعلون در خلال بازدیدش از پایگاه تمرینات نظامی فرماندهی مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به همراه «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم گفت: ما تا زمانیکه احساس نکنیم ماموریت را تمام و کمال انجام داده‌ایم عملیات خود را متوقف نمی‌کنیم.

روزنامه «هاآرتص» ازعملیات جستجو و تفتیش گسترده در الخلیل که از عصر دیروز جمعه از سر گرفته شده، خبر داد. رژیم صهیونیستی الخلیل را تبدیل به یک منطقه نظامی بسته کرده و در یورش به منازل مختلف به دنبال یافتن ردی از سه نظامی‌اش که در روز پنجشنبه (22 خردادماه) ناپدید شدند، است.

از زمان ناپدید شدن این سه اسرائیلی، که اسرائیل ادعا می‌کند، نظامی نیستند، حمله‌های مختلفی به نوار غزه و کرانه باختری صورت گرفته و بیش از سیصد تن از عناصر حماس بازداشت شده‌اند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.