عبدالله: پیام شورای عالی صلح، پیام اطمینان است

رییس اجرایی در مراسم معرفی اعضای رهبری جدید شورای عالی صلح با اتحاف دعا به روح شهدای کشور گفت: امروز مسوولیت بزرگ در زمینه صلح بر دوش اعضای جدید گذاشته شده است و امیدوار هستیم این افراد با انرژی تازه، روح تازه و حرکتی با اراده قوی به یاری خداوند بزرگ و حمایت کامل حکومت و حفظ استقلال شورا، این کار ادامه دهند و مردم و شهدا را به آروزی شان که تامین صلح و ثبات در کشور است برسانند.

وی گفت: امیدوار هستیم صلحی که هدف و آرمان مردم و تعهد حکومت وحدت ملی نیز است، صلحی عادلانه و پایدار با حفظ دستاوردها، حقوق مردم در سایه قانون اساسی کشور باشد.

پیام شورای عالی صلح، پیام اطمینان برای مردم افغانستان است.

رییس اجرایی افزود: مراسم امروز همزمان با کوشش درباره گفتگوهای صلح است. صلح نه تنها حمایت مردم بلکه جامعه جهانی را هم با خود دارد. جنگ در افغانستان تحمیل شده است و در آن شکی نیست و آنانی که در سنگر آبر و عزت افغانستان می جنگند قهرمانان صلح این کشور اند و همه مردم و حکومت قدر این جانباری آنان را می داند.

داکتر عبدالله در آخر گفت: ما نباید حتی یک لحظه هم از انجام وظیفه غفلت کنیم و یقین دارم که منسوبان امنیتی همه از مسوولیت خود در اینباره آگاه هستند. وی همچنین در پایان به اهمیت نقش علما در این راه نیز تاکید کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.