ضعف‌های کلینتون ممکن است در نهایت به شکست او در مقابل ترامپ منجر شود

یک روزنامه آمریکایی گزارش داد که «هیلاری کلینتون» به عنوان یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نقاط ضعفی دارد که حتی طرفدارانش معتقدند این ضعف‌ها ممکن است به شکست او در مقابل «دونالد ترامپ» منجر شود.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» در گزارشی نوشت که دهها نفر از طرفداران «هیلاری کلینتون» نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا معتقدند که کلینتون بعنوان یک نامزد انتخاباتی ضعف‌هایی دارد که ممکن است چشم‌انداز شکست «دونالد ترامپ» نامزد پیشتاز جمهور‌ی‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا را از بین ببرد.

طبق این گزارش، برخی از ضعف‌های کلینتون شامل عملکرد ضعیف در قبال زنان جوان، غیرقابل اعتماد بودن و سبک بی‌روح او از بیخ و بن می‌باشد.

هواداران هیلاری کلینتون نگران هستند که نامزد مورد حمایت آنها یک نامزد معمولی در انتخابات غیرمتعارف باشد که در این انتخابات رأی‌دهندگان به وضوح به یک خائن و فرد شورشی تمایل دارند.

با اینحال کلینتون به منظور مقابله با این چالش‌ها، در وهله اول به این چشم‌انداز تکیه دارد که نقاط ضعف رقیب احتمالی جمهوری‌خواه وی از او بیشتر است اما مشاورانش در تلاش هستند وجهه عمومی او را تا حدودی تقویت کنند.

بسیاری از دموکرات‌ها می‌گویند که نقاط ضعف کلینتون ممکن است موجب شکست او در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا شود و برخی از این نقاط ضعف حتی موجب عملکرد ضعیف او در مقابل «برنی سندرز» رقیب دموکرات کلینتون در رقابت‌های انتخاباتی آمریکا شده است.

دموکرات‌ها در ارزیابی کلینتون، به مهارت‌های ارتباطی او نمره چندان خوبی ندادند و گفتند که او از روی متون از پیش تهیه شده می‌خواند و زودرنج است و بسیاری از آنها اعتراف کردند که بسیاری از مردم آمریکا نیز چنین حسی به او دارند و به همین دلیل کلینتون را چندان دوست ندارند.

نظرسنجی‌های صورت گرفته در آمریکا نشان می دهد که بسیاری از رأی دهندگان آمریکایی به کلینتون اعتماد ندارند و اکثر مردم آمریکا احساس ناخوشایندی به وی دارند.

بسیاری از دموکرات‌ها معتقدند که هیلاری کلینتون در میان مردان سفید‌پوست محبوبیت چندانی ندارد و یکسری هاله‌هایی بر دوران صدارت او در وزارت خارجه آمریکا وجود دارد که شامل ایمیل‌های محرمانه وی، حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی که در آن چهار آمریکایی کشته شدند و حمایت وی از مداخله نظامی در لیبی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.