دل نوشته های ادریس به احمد العسیری مشاور وزیر دفاع عربستان

جناب سرتیب احمد العسیری، مشاور وزیر دفاع عربستان سعودی سلام علیکم و رحمه الله...

مستقیماً به موضوع اصلی می پردازم، اوضاع کنونی برادران ما در وطن عربی و همچنین چالشهایی که عربستان با مخالفان خود دارد، مرا آزار می دهد. جناب سرتیپ، فقط جهت یادآوری عرض می کنم. عربستان در گذشته و امروز بر روی گروه های مختلف دینی حامی خود در پاکستان، همچون گروه های موسوم به «جماعه الدعوه» و «جمعیه علماء الاسلام» سرمایه گذاری کرده است که هرکدام از این گروه ها دارای کادرهای انسانی هستند که آموزش های جنگ چریکی نیز دیده اند.
گروه موسوم به «جماعه الدعوه»، کشور هند را که از عربستان هم بزرگتر است، به زانو در آورد. چرا عربستان از کادرهای انسانی گروه «جماعه الدعوه» استفاده نمی کند؟ این گروه در پاکستان دارای مراکز آموزشی مختلفی است که همه از این موضوع آگاه هستند.
نکته دیگر.. فراموش نکنید که 90% از مردم پاکستان سنی هستند و بقیه از مخالفان هستند، بنابراین هیچ گاه از سوی ما به عربستان آسیبی نخواهد رسید. اما مشکل خلیجی ها این است که آنها یک بار بعد از 11 سپتامبر ما را رها کردند و در همین زمان ایران آمد و از فرصت سوء استفاده کرد و از نتیجه تلاش های خلیجی ها به نفع خویش استفاده کرد. جناب سرتیپ، انتظار نداشته باشید که پاکستان بمب هسته ای را به راحتی در اختیار عربستان قرار دهد زیرا پاکستان توان مواجهه با واکنش های جهانی را ندارد.
چرا غرب در مورد زرادخانه پاکستان سخن می گوید؟. بهترین گزینه ی پیش روی شما این است که دانشمندان هسته ای را جمع کنید تا آنها این سلاح را برای شما تأمین کنند.
نکته دیگر... اجازه ندهید که افغانستان به آغوش ایران برود زیرا در آنجا تلاش های زیادی برای شیعه ساختن مردم افغانستان وجود دارد، در حالیکه نسبت جمعیت شیعه در آنجا بیش از 10% هم نیست.جناب سرتیپ، افغانستان را همانند عراق نابود نکنید.
ایران، رسانه ها، مدارس و شورا های افغانستان را به طور انبوه در دست دارد و همچنین در پاکستان نیز بر رسانه ها تسلط دارد. بنده به خوبی می دانم که شما به زوایای پنهان امور کاملا اطلاع دارید ولی درخواست دارم؛ به نکاتی که بیان کردم نیز توجه کنید.
خداوند برادران ما را در خلیج و وطن عربی، از مکر دشمنان مصون دارد.
دوستدار شما، ادریس- اسلام آباد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.